skit också va äckligt!!!

Minsta dottern klagade över att det kliade i "huvet" plötsligt mindes jag lappen på anslagstavlan i skolan
"LÖSS PÅ SKOLAN VAR VÄNLIG KOLLA ERA BARN"
Fram med luskammen och....fan ungen har ju löss!!!! och inget apotek finns ju öppet kl 21 i den här hålan.
In med stora dottern och inte särskilt förvånad blir jag när det visar sig att hon också är "smittad" guuuuud va äckligt!!!

Det har nog aldrig kliat så mycket i min egen hårbotten som det gör just nu men jag vågar inte kolla mig själv förrän jag har medel till hands så jag kan utrota dom jävlarna direkt (om jag nu har dem alltså)
I morgon är det jag som hänger på låset vid apoteket kl 8.30...
Kommer väl inte kunna sova en blund i natt........

BLÄÄÄÄÄimage4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0