Jag har blivit utmanad av Johanna...

Jag har blivit utmanad

Utmaningen!

Har blivit utmanad av Johanna So, Here we go!

Tre namn du går under:
* Jossan
* Hanny
* Mamma

Tre saker som skrämmer dig:
* kärleken till mina barn
* kakerlackor
* Att det ska hända mina barn något

Tre saker du har på dig:
* Glasögon
* Mysbyxor
* Bh

Tre sanningar:
* Jag hatar orättvisor
* Jag är en känslomänniska
* Jag går sällan och lägger mig före midnatt

Tre saker jag verkligen vill ha:
* Mer pengar (man blir inte lyckligare  av mycket  pengar men livet blir lite enklare då)
*En bil till
*Ett lyckligt liv


Tre personer jag utmanar:
* hm, känner inte så många med blogg så jag får återkomma...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0