1988

1988 var jag 16 år och började gymnasiet, Roger rabbit gick på biograferna, och globen byggdes.

1988, greps den efterspanade så kallade Maskeradligans ledare i Gävle. Ligan rånade banker med maskeradmasker framför ansiktet.

1988 vann den svenske tennisspelaren Mats Wilander för tredje gången öppna franska tennismästerskapen, det inofficiella världsmästerskapet på grus.

1988 lyssnade man på Bon jovi, jean michelle jarre och depeche mode, tommy körberg sjöng stad i ljus i melodifestivalen.

1988 gick man i stentvättade levis 501 och converse, man blekte slingor och bar snusnäsduk runt halsen.

1988 käkade man tacos och kina mat och drack clobsoda.

Fan vad det känns länge sen!!!!!!!!

Min favvo glass var snack

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för tipset men jag kan absolut inget om datorer. har försökt förr men det går verkligen inte snyft.



jag blev stört sugen på glass nu!

2008-08-20 @ 11:37:39
URL: http://fittler.blogg.se/
Postat av: Anonym

=) man undrar ju hur man kommer tänka tillbaks på den här tiden om 20 år... alltting förändras så mycket!

2008-08-20 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0