Bäst att passa på...

Det är kanske en bra ide att passa på att utnyttja de sista fina sommardagarna innan det j*vla höstrusket börjar.
Eftersom båda vi vuxna i familjen i stortsett alltid jobbar olika tider och därför aldrig är hemma samtidigt så var det ett ganska bra tillfärlle att hitta på nåt allihop, barnen fick bestämma förmiddagen och det blev en tur till axvallamarknad och lunch på axvalls pizzeria.

Eftermiddagen däremot fick den enda manliga delen i familjen bestämma så därför blev det en ganska tråkig och händelselös  fotbollsmatch i Jung, fråga mig inte hur den slutade för jag har ingen anig.

Vad som händer i kväll återstår att se, sambon är på kräftskiva och risken är väl ganska stor att det blir i soffan framför tvn som jag kommer att tillbringa kvällen med tanke på hur trött jag är redan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0