nu rullar det på...

Efter att ha varit ledig 8 veckor och i stort sett bara degat och tagit det lugnt, har mitt vanliga häktiska liv infunnit sig igen.
Jobbet tar sin tid och fritiden tar sin tid.

Från att ha varit hemma större delan av dagarna i sommar, är hemmet nästan bara ett ställe där man sover.
Att jag och barnen dessutom numera ofta har lyxen att tillockmed få middag borta gör ju inte saken svårare.

Faktum är att trotts att jag är döds trött på kvällen så trivs jag med att ha mycket att göra.
Det är ju faktiskt så att det är självvalt.

Jag kan dessutom inte på någotsätt se att det  skulle vara skadligt för barnen att tillbringa ett antal timmar i i veckan skogen på hästryggen tvärt om.
Jag poängterar att detta inte är någonting jag i tvingar barnen till, tvärt om:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0