Raggningsrepliker...

När jag och min syrra var ute för ett par veckor sen, fick vi stå i kö ett bra tag innan vi kom in på stället, väl inne var det baren som gällde först av allt.
Det var skit mycket folk och en hel del av dem ganska onyktra trots att klockan inte var mer är runt 23.

Jag knödde mig in mellan två killar och stod är och väntade på att få beställa när killen till vänster (rejält packad) plötsligt puttar till mig i sidan och slöddrade fram - tja bruden, om jag köper en öl till dig får jag knulla dig då?????????
Va fan trodde han att jag skulle svara på det????
Lite smått irriterad sa jag NÄÄ det får du inte.......
Killen vinglar till och fräser fram - Då får du fan ingen öl!!!

Inte speciellt ledsen för det fortsätter jag att vänta på att få beställa vilket tar lite tid eftersom det är så mycket folk.
När det har gått ungefär 5 minuter och varken jag eller killen till vänster har fått beställa, puttar han till mig en gång till ganska hårt den här gången och säger - En grogg då??????

Vi har skrattat ganska mycket åt det där, jag kan inte låta bli att tänka på den stackars grabbens dåliga raggnings knep, undrar om det har fungerat nån gång???

Här kommer lite tips på vad man kan använda sig av, he he;)


*Jag vet att det finns tusentals av perfekta killar där ute, men det är bara tre av oss som inte ser på fotboll!
* Du ser ut som en vampyr.. Vill du suga ikväll?
* Här är jag! Vad är dina två andra önskningar?

* Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar vad gör du ikväll?
* Ska vi gå hem till mig och göra det som jag ändå kommer att berätta för alla att vi gjort?
* Vilka fula kläder du har, ta av dej dom genast!
* Min kompis undrar om du tycker jag är snygg?
* Var har du varit i hela mitt liv?
* Ska vi leka sugrör? Du suger och jag rör.

Fler tips finns här


Kommentarer
Postat av: Mamma

Trodde detta var en barntillåten blogg???!!!

2008-08-05 @ 19:06:32
Postat av: Anonym

Inte så många barn under 20 som läser, men jag kanske får mormor censurera....

2008-08-05 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0