Slut på lata dagar...

Då har man gjort första dan för terminen, det var som en helt vanlig terminstart med personal konferens och en massa annat tjafs som det brukar.
Det enda utöver det vanliga var att jag fått en ny kollega som jag tror att det kommer att funka jätte bra med:)

Min nya fina kamera har kommit idag så jag har hållit på och trixat och donat för att lära mig hur den funkar, jag ska ut och fota lite nu tänkte jag, får se vad det blir för kul kanske jag lägger ut nåt senare.

Tog en bild på kissen med nya kameran





Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! jag tar åt mig lite av en ny kollega för du får ju 2 :P

2008-08-13 @ 18:49:41
Postat av: Johanna

Ja , he he absolut gör det!!!!



2008-08-13 @ 18:54:38
Postat av: Johanna

Sv: Tack så mycket :)



Vilken liten sötnos du har! Jobbar du som lärare?

2008-08-13 @ 19:04:57
URL: http://myzjojo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oki, Jag har en termin kvar innan min lärarkompetens är full :)

Vilka ämnen ov vilka åldrar undervisar du i?

2008-08-13 @ 20:13:50
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0