Väntan...

Det känns som om man hela tiden väntar på nåt.....


Väntar på ledighet ...Snart är det lov... bara två dagar kvar sen är jag ledig tre veckor.
Väntar på Julafton... Inte lika mycket som när man var liten, men ändå...
Väntar på resa... 18 januari till Italien, ska bli kul, men också jobbigt att vara från barnen:(
Väntar på tävlig... längtar till tävlingssäsongen, även om jag är så nervös när hon ska in på banan att jag nästan dör så är det nåt visst...
Väntar på sommar...längtar till sol och värme...

När man väntar så går ju tiden så himla fort bara, kollade på gamla kort från jobbet häromdan och hjälp va man har förändrats mycket på bara några år...


I väntan på bussen 2004



Kommentarer
Postat av: jennie

sv: ja visst är det tråkigt, hoppas det kommer lagom till jul igen och ligger kvar så man får äkta julkänsla. Vart bor du då? Själv bor jag i borås å det är ju ganska känt för att regna hela tiden :/

2008-12-16 @ 18:11:10
URL: http://trollunge.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe as goo bild på dig ju ;)

2008-12-16 @ 19:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0