Tävling i Tidaholm 23 februari.......

Eftersom jag själv fick spendera ett par dygn på sjukan på grund av Njurarna, var min vän Åsa snäll och tog båda mina flickor+ ponny+hundar  till Tidaholm och första lokala tävlingen för i år.

Felicia och Brian startade i LD och gick dubbel nolla, jag hade ju som sagt inte förmånen att se ritten men har fått berättat för mig att det var väl ridet.
Hon slutade på en 10 plats av ca 25 startande och det var ju fantastiskt bra..........

Som vanligt är jag mer än tacksam för Åsas insatser och engagemang, hm måste nog komma på nåt sätt att gottgöra snart....

Jag får också passa på att tacka Peter för de fina bilderna.............image57

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som sagt, vänta bara till dess jag ligger med bruten arm eller nåt. *blink* Känns underbart att ha någon i livet som man kan räkna med i ur och skur. Det ska du veta. Det är värt all tid jag kan åsidosätta för er. Kram

2008-02-28 @ 22:13:39
URL: http://rik.blogg.se
Postat av: Johanna

Du skulle aldrig sagt det där.............

2008-03-02 @ 21:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0