8 sanningar om mig själv...



1. Jag är en väldigt avundsjuk person, men kämpar mot det hela tiden då jag hatar den egenskapen...

2. Jag är mycket vidskeplig och spottar alltid tre ggr om det springer en katt över vägen oavsett om den är svart eller ej (för säkerhets skull)
Jag lägger heller aldrig nycklar på bordet.

3. Jag är fruktansvärt tankspridd och kan glömma av saker jag pratat med folk om.

4. Jag har väldigt lätt för att förälska mig i människor, kan bli nästan besatt (spooky he he)

5. Det jag irriterar mig mest på hos andra är ofta egenskaper jag kan hitta hos mig själv.

6. Jag är nästan överdrivet social ibland och har ett stort behov av att ha människor omkring mig.

7. Jag tror inte på gud och betraktar bibeln som vilken saga som helst.
8. Jag är sjukligt rädd för kackerlackor....Blandat202.jpg image by KossanJossan



Nu har jag rannsakat mig själv... Vilka är dina sanningar?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0