Det är nåt med lukten....

Om jag känner mig stressad och nedstämd så finns det en medicin som alltid hjälper, nämligen det här!!!!!!!

Jag vet inte vad det är, men när man är tillsammans med hästarna så blir man liksom lugn igen...
Dom finns alltid där och lyssnar, och dom dömer aldrig....
Man behöver inte göra sig till utan kan komma som man är i slitna jeans och osminkad...
När man är med hästar kan man inte stressa för då smittar det av sig och hästen blir stressad så man måste ta det lugnt.... Det är nåt med lukten som gör att jag bara smälter:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag förstår precis vad du menar... =)

2008-07-18 @ 22:12:45
URL: http://baccus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0