Sommar vid vänern...

..var annars:)

Vet inte om det beror på att man är uppvuxen med att bada i sjön, för jag gillar verkligen inte saltvatten, det känns smutsigare på nåt vis...
Men jag vet att många tycker tvärt om, för mig är iaf det allra bästa med sommaren att vakna upp till en klarblå himmel , käka frukost ute och se hur solen gör sjön aldeles glittrande...hm ja de är ju inte så himla många sånna mornar på året så det är väl bäst att passa på.....

För att inte tala om ljuma kvällsbad och att sitta och prata skit medans glöden svalnar och det tillslut blir aldeles kolsvart ute....


Sommarstugan i Truve........

Kommentarer
Postat av: Åsa!

Hallå! Tittar in efter att ha hittat din blogg på Bloggportalen...

2008-07-21 @ 19:13:37
URL: http://bitihopdax.blogspot.com/
Postat av: Peter

Jag håller med dig. Det är mycket goare att bada i sjö än havet. I havet blir man sådär äkligt salt när man går upp. I veckan så badade jag däremot i en älv uppe i Norge. Lite kallt till att börja med, men det är häftigt att simma och simma utan att komma verken frammåt eller bakåt ;)

2008-07-25 @ 20:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0