Äntligen!!!!!!!

Jag som är van vid att ha 100 järn i elden och alltid brist på tid till det mesta har plötsligt så mycket tid som jag inte vet var jag ska göra med.
Det blir väl ändring på det när hästarna kommer hem från betet och ska sättas igång , då blir det fullt ös och man kanske får tillbaka sitt vanliga jag igen.

Idag har det inte regnat en enda gång, typiskt att jag i brist på saker att göra lovat att jobba natt hela helgen, så jag låg och sov halva dan.
Man blir ju så jävla trött av att sova på dan, men jag tvingade mig ut på min dagliga träningsrunda och passade på att aktivera barnen också.

Dom är ju också vana vid att ha fullt upp så jag tror att även de är rastlösa.

Jag försökte lite fina bilder på barnen där i skogen, men det är inte lätt att få en bild på Millan utan att hon ser ut som en liten clown, hon kan liksom inte stå stilla tillräckligt länge...till slut gav jag upp.



Kommentarer
Postat av: Mortgage Rates Predictions

Hi..nice blog and good blog here..

i'm doing my round here..

how are u??

Postat av: Mortgage Rates Predictions

care to exchange link??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0