Äntligen!!! semester!!!

Jaha så hade man semester då...... man skulle kunna tro att ja nu passar på att ligga och slöa framför tvn och slappar på altanen, men ack så fel.
Visst skulle jag gärna göra det, men jag känner mig så fruktansvärt rastlös, kan liksom inte slappna av.

I går var min första lediga dag och i stället för att ta det lugnt gick jag upp vid 7 och började tvätta, gick en promenad, körde Jim till jobbet, åkte till jobbet en sväng (kunde inte låta bli) åkte hem och tvättade färdigt alla soff överdrag, åkte ut till Åsa och hämtade Brians utrustning, storhandlade på ica, hängde efter på cyckeln medan Felicia och Johanna red (två timmar) åkte hem och bakade bröd, kollade på Arn filmen och slutligen hämtade jag Jim på jobbet.

Ja det var dag 1 på min semester det, dag 2 (idag ) började jag med att gå upp kl 6.30 och åka till Falköping för att dra ut en tand, inte så kul, men det gick bra. Vad jag ska fylla resten av dagen med vet jag inte ännu, men nåt blir det väl antar jag.

Phu!! vad jobbigt det är att hitta på saker att göra när man är ledig.....

None
slöa tider...


Kommentarer
Postat av: Din mamma

Det är nyttigt att ha en grå och tråkig dag då och

då - det gör att man värdesätter de glada och soliga dagarna bättre.



Ta och läs första delen av Millenium - den är bra

att varva ner med - flickorna klarar sig nog själva

någon timma då och då.







2008-06-23 @ 12:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0