vad säger man?

De allra flesta som har tillgång till tv har väl inte undgått att se dafgårds senaste reklam snutt där pappan försöker att undgå att behöva förklara för sonen vad kamasutra är och varför tanten är naken...

...lika ställd blev jag när jag efter att ha jobbat natt blir väckt vid 13 tiden av yngsta dottern som länger fram tidningen och säger...
-mamma, kan jag få en sån här, och pekar på nån reklamsida i GT
fortfarande inte riktigt vaken och utan att öppna ögonen och kolla vad hon vill, svarar jag som de flesta andra gånger det önskas saker (vilket är rätt ofta)
- mmm, du får önska dig det när du fyller år...
I bakgrunden hör jag hur hon glatt kvittrar in till syrran och säger...
-jag vill ha precis en sån här rosa som är på bilden för den är finast...

När jag en stund senare piggnat till och går ut i vardagsrummet ligger tidningen där uppslagen och det går plötsligt upp för mig exakt vad det är som dottern önskar sig....hm

Hur f*n ska jag förklara detta ??? hjälp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0