Bröllops tider...

Den 5e juli är jag bjuden på bröllop, det är ett sånt där jätte flådigt bröllop med högtidsklädsel dvs balklänning.

Jag har ju därför varit tvungen att skaffa fram en klänning som passar min stil (man kan ju inte ta vad som helst) och hade turen att ha en godvän som lånade mig en jättefin klänning.

Den är vinröd i ett snirkligt rutmönster med svart och silver.
Jag har tyvärr inget kort på den nu, men det kommer.

Till klänningen ska jag ha svarta skor.

Jag har även beställt tid hos hårfrisören för en håruppsättning dagen till ära....

Eftersom jag tidigare har jobbat som konditor har jag blivit tillfrågad om jag vill göra bröllopstårtan.
bruden vill ha en tårta i vitt , men röda rosor och gulddetaljer, hm vi får väl se hur jag ska fixa till det, men det ordnar sig nog.
image120
Den här tårtan är den senaste jag gjorde.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hjälp vilken fin!! Den var helt underbar...
Kramis!

2008-05-24 @ 21:28:28
URL: http://baccus.blogg.se
Postat av: Peter

Hmm, jag tror jag vet vem jag skall anlita nästa gång jag behöver en tårta :)

2008-05-24 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0