Html och fotbollskänsla....

Onsdag kväll och som vanligt aldeles för sent, varje morgon när jag vaknar tänker jag i min trötthet att (ikväll ska jag lägga mig tidigt) men icke!!!! jag blir allt som oftast sittande vid burken.

Har nu suttit ex antal timmar framför datorn för att lära mig lite om webdesign...jag har ju sett alla andras fantastiskt fina egenomponerade bloggar och avundjukt suckat.
Men så tänkte jag att varför sitta och klaga när jag faktiskt kan fixa till min också.

jag försökte snabbt ta reda på hur man gorde för att ändra på den redan förexisterande (vet inte om det är ett ord, men det låter bra) designen och får ganska snart klart för mig att det är bara att gå in på stilmallen och ändra på kodmodulerna!!!! jaha???? vad f*n är en kodmodul då????

Det är bara så fantastiskt med internet för man kan faktiskt lära sig nästan vad som helst, nja man kan kanske inte lära sig att spela fotboll eller något annat som kräver känsla för att utöva, men åtminstone det mesta som går att läsa sig till!
Jag sökte på eniro och fann till min stora glädje att det finns människor där ute som faktiskt vill och tycker att det är viktigt att människor får lära sig om HTML koder och web design...Tack för det:)

Resultatet lär väl vänta på sig, men jag har i allafall lärt mig att lägga in en aldeles egen header!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0