07.16.........

Klockan är 07.16 och jag är nästan klar!!!
Jag har väckt båda barnen och gett den lilla kläder och bara väntar på att hon ska klä på sig...
Helt fantastiskt, det ser ut att bli en bra start på dagen:) hoppas nu att det håller i sig bara;)

Det blir en lång dag jag har lekioner till kl 15.30, efter det har vi arbetslagsmöte och senare har jag ett par utvecklingssamtal som väntar....men jag har ju rätt bra elever i år så dt går nog ganska smärt fritt......

Ha en bra dag alla!!!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Tack! Ja, det gör han verkligen :)

Jag kan dessvärre inte läsa vad som står på din blogg mot den svarta bakgrunden... skal det vara så?

Önskar dig en jättefin dag!

2008-11-04 @ 12:46:10
URL: http://ungkvinnas.blogg.se/
Postat av: Carolin

Ja, i Mozilla Firefox är det bara svarta godisar och då försvinner texten helt. Nu gick jag in på den i Explorer och då fick jag grön bakgrund. Det borde du nog kolla upp för ca 30 % använder Firefox.

2008-11-04 @ 15:44:28
URL: http://ungkvinnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0