Fotgjorda Lussekatter!!!

I helgen så hade eleverna på jobbet julmarknad i fornbyn för att tjäna in pengar till resan vi ska göra i januari.
Alla hade varsin uppgift och två tjejjer hade uppgiften att göra skyltar så att man kunde se vad som var i brödpåsarna som skulle säljas.

När dom hade skrivit ut skyltarna frågade de mig om det såg bra ut och visade mig en skylt där det stod
"handgjorda lussekatter "

En tanke slog mig, om det skulle vara så att en person utan armar som gör allt med fötterna, jag menar det finns ju de som är jätte duktiga på att måla och skriva och göra allt möjligt med fötterna.
Om en sån person skulle gjort lussekatterna skulle det stå "fotgjorda lussekatter" då eller???

Det var bara en tanke,  egentligen inget värd alls men ändå:P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0