Fredag morgon...skridskor på schemat:P

Jag vaknade utav att jag fick sms mitt i natten, eftersom jag använder telefonen som väckarklocka så har jag den bredvid sängen och nyfiken som jag är kunde jag naurligtvis inte låta bli att kolla vad som stod.

Sen var det kört....kunde inte på några villkår somna om, tillslut gick jag upp och lade mig i soffan och slökollade på cops och tillsist somnade jag faktiskt en stund till.

Nu sitter jag här och väntar på att barnen ska äta färdigt och dra iväg till skolan så att jag kan sticka  på min obligatoriska fredagsträning.

En annan sak som jag ska göra idag är nåt som jag inte gjort på massor med år, nämligen åka skridskor.
Mina nya ettor är rätt så dåliga på att va med på idrotten i skolan så jag och idrottsläraren har bestämt att jag ska vara med för att liksom få dom att bli motiverade, idag är det då skridsor som gäller så jag letade fram ett par i förrådet.

Hoppas nu bara att jag lyckas att inte slå mig allt för gul och blå för jag ska ju på 30 års partaj i morgon:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj då, sorry! Guilty as charged... *ler*

2008-11-28 @ 09:56:12
Postat av: Johanna

Ha ha ha, det är ingen fara, mitt eget fel atat jag är så dum att jag inte stänger av den på natten ju:)

2008-11-28 @ 13:25:34
URL: http://superkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0