IDOL jag vet inte.......

Jag har några veckor nu kollat lite sporadiskt på det här fasansfullt upp schåsade tv programmet idol...är ju tvungen att se på det om man inte vill sitta aldeles ensam vid tvn  i sovrummet en fredagkväll.
Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag verkligen att det är såå dåligt i år, kanske har sverige tömts totalt på alla talanger och behöver vänta några år så att det växer upp nya?

Ok ingen av dessa deltagare sjunger dåligt det är inte det jag menar, och det finns väl några av dem med en gnutta utstrålning och lite kändispotensial.
Men de flesta av dem saknar totalt utstrålning och självkänsla, det räcker liksom inte att man är söt, kan sjunga och har en dröm sen man var lite att vara med i idol.
Nä! lite jävlaranamma och en stadig blick som säger -jag är bäst!!! behövs det mer av annars försvinner snart drömmen bakom hörnet ....tyvärr


Kommentarer
Postat av: guzmania

Ja visst är hon, tack för att du tyckte till.Ha en fortsatt trevlig helg!

2008-11-01 @ 14:11:46
URL: http://guzmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0