Lunch!!

Jag läste för ett tag sen att det var en kvinna som fick sparken från sitt jobb för att hon bloggade på jobbet, men jag har just nu lunchrast så då antar jag att det är upp till mig vad jag vill göra.
Jag menar, det finns väl värre saker som folk gör på sina luncher har jag hört;)

När jag vaknade i morse kändes det som om mina ben hade dött under natten, skit också tänkte jag för det är ju så mycket att göra på jobbet just nu så det känns inte som om jag har tid att förlora benen liksom.

Men när jag hade vaknat till lite så kom jag på att det förmodligen inte alls var nåt fel på benen , bara sviterna efter det mördarspinningpass med duracell Harriet som jag var på i går kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0