Min bekännelse....

Hur många ggr har man inte sagt själv eller hört andra säga: -jag skiter i vad folk tycker jag är som jag är och trivs med det.....???

Men, det stämmer ju inte!

klart som fan att man på nåt sätt  vill påverka andra att tycka på ett speciellt sätt när dom ser eller lyssnar  på vad man har att säga.
Självklart bryr jag mig om vad andra tycker, annars vore det ju inte nån ide att överhuvud taget kliva upp på morgonen, annars kunde jag ju lämna hela min garderob till bättre behövande, ge fan i sminket eller överhuvudtaget aldrig propsa på att ha en åsikt.
varför bry sig om att ha en åsikt om man ändå inte bryr sig om vad andra tycker.

, här och nu erkänner jag att jag i allrahögsta grad bryr mig om vad folk tycker, jag vill absolut att andra ska gilla mig och jag försöker göra  det jag kan för att det ska vara så......så är det :D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0