Söndagen i bilder....

Jag var så jäkla  trött i går kväll att när barnen hade somnat så gick jag och la mig direkt, läste en stund och insåg att klockan bara var  tio, har nog inte gått och laggt mig så tidigt på 15 år tror jag:)

En riktig slöar morgon blev det innan vi äntligen kom iväg till stallet, kallt var det ute idag men vi höll i gång med renoveringen av stallet så det kändes inte att det var minus grader.

Emilia och Leo lekte bland halmbalarna i flera timmar och hade hur kul som helst


fast dom hjälpte till en del också, bland annat att elda upp en massa brännbart vilket var ganska kul verkar det som

Felicia och Emma var ute och red två hästar var....

Medan jag mockade kom Skrutt och "hjälpte till" han vill gärna sitta på axeln och det är ju lite svårt att jobba då:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0