Britney Spears

Jag läste i nån skvaller tidning om att britney spears ska återta sitt liv igen och börja tjäna pengar,
hon tyckte väl att det var´dags att sluta festa och börja leva "normalt " igen.
Hon hade tydligen lyckats göra slut på sådär en 320 mille det senaste året och är i behov av att förbättra sin inkomst.

Detta genom att snabbt bli smal, vältränad och hälsosam.

Hm det låter som om det var jag ju;) jag tänkte ju också bli lite smalare lite mera vältränad och hälsosammare.

Bestämde mig för att ta reda på hur hon har gjort (som det stod i tidningen) gå ner två storlekar på två månader....

Det visar sig att hon tränar ungefär 30 timmar i veckan och har dessutom speciella människor som lagar maten och hjälper till att poscha när det blir jobbigt....

Fan, vem ska laga min mat då??? hur ska jag hinna träna 30 timmar...nä får nog göra det är på mitt sätt tror jag....

Jag har ju iaf kommit så långt att jag har köpt ett gymkort och kört ett spinningpass i morse så........

Kommentarer
Postat av: Fia

Tror nog inte hon var ensam om att bränna dom stålarna , hennes familj (mor&far) verkar ta en hel del.pappa begär ju ersättning för den tiden han fick ta ledig från jobbet för att hjälpa henne när hon mådde som sämst , trevlig familj.Läste idag på aftonbladet att mamma talar ut om när hon blev av med oskulden , allt för att tjäna pengar på sin dotter , trevligt.

Att gå ner i vikt när man har en som lagar mat o en som pushar på när det är jobbigt är nog ingen konst.Kul att hon är tillbaka , diggar hennes senaste album som 17.Ska bli spännande att se om hennes nya är lika bra , finns en låt som heter ATM som jag är lite sugen på att höra.Den ska visst handla om hennes familj att dom tror att hon är en bankomat =)

2008-09-05 @ 17:25:33
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj det var ett riktigt utlägg det....:9

2008-09-05 @ 18:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0