En dag till....

Igår provade jag dom där jeansen som ligger längst in i garderoben och det kräver nog en del för att dom ska passa;)
men jag ska nog banne mig klara det.

Jag har iaf varit duktig idag med och kom precis hem fån ett spinningpass till, det jobbigaste var nog att behöva cykla hem efteråt, j*vlar vad trög det gick upp för backen hem, men det gick på rent vres.....

Nu är jag rätt mör, men katten som har typ slappat hela dan är visst ännu mörare......hm undrar om han lever.



Det är faktiskt gott med sallad så maten blir nog inga större problen, Emma på jobbet tyckte att jag skulle skriva ner recept på nyttig mat och lägga ut , men det blir nog svårt i detta fallet för jag tog vad som fanns hemma så vi kan väl säga kylskåpsresningssallad, man tager vad man haver:)



Kommentarer
Postat av: Emma

Ser ju jätte gott ut :)

2008-09-08 @ 20:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0