Mys i höstmörkret...

Förut idag kom jag på att jag var på ett sånt där ljusparty men aromvärmeljus i våras, jag köpte några bruna svindyra värmeljus som luktar teak och kardemumma.
Under sommaren blir det ju inte av att man sitter inne och tänder ljus så dom har legat där i skåpet sen dess.

Nu när det faktiskt är ganska mörkt på kvällarna tänkte jag att det var ide att ta fram dem och det var faktiskt riktigt bra lukt på dem, inte så himla starkt som en del billigare varianter på luktljus.
 mysigt med tända ljus....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ska på ljusparty imorgon. Kanske ska jag prova teak och kardemumma. Låter som spännande dofter :)

2008-09-23 @ 21:10:59
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0