Seg dag....

Tisdagar är en seg dag på jobbet, eller föresten inte seg kanske men den är lång.
Jag har lektioner från 8.00-16.20 och sen ett arbetslagsmöte på det.

Lite raster har man förstås så att man kan maila lite med sina arbetskamrater:) det är ju nästan den enda kontakten man har med resten av kollegiet eftersom vi är lite isolerade här, tur att Emma kikar in i bland så jag har nån att skvallra med;) hehe.

ja ja jag ska inte klaga för i år är det första gången på de 8 år som jag jobbat här som jag är lektionsfri i stort sett hela fredan, himla skönt faktiskt.

I kväll börjar lektionsridningen för Millan så jag hinner knappt hem, ska jobba på designen i kväll för efter ett antal timmar fick jag äntligen ner ett fungerande photo shop....

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe de är tur vi har varandra å tjöta med =) de behövs, så himla glad att ja har träffat dig på jobbet =)

2008-09-09 @ 19:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0