slutet på dagen...

I morses var jag så j'vla trött när klockan ringde så jag trodde aldrig att jag skulle orka gå upp, jag znoosade flera ggr och tillslut blev det så bråttom att jag inte hann duscha.
Det är inget bra att börja dan med att hamna i tídsnöd för då blir liksom hela dan sån.

Tisdagen är den längsta dan i veckan första lektionen börjar 8.00 och sista slutar 16.20, sen var det dessutom föräldrarmöte idag och jag har ju en ny etta så jag fick snällt smila upp mig och visa min bästa mognaste sida.

Hm, det är ju alltid lite jobbigt att bli granskad av 20 nya ansikten som dessutom är en bra bit äldre än en sjäv, men det funkade faktiskt bra och jag tror att de var nöjda när dom gick.

Annars har dagen mest flytit på utan några särskilda händelser, förutom att det som vanligt efter en personalfest blir en massa rykten och skvaller, fast jag bryr mig faktiskt inte, orkar inte lägga energi på sånt och jag är glad att jag inte själv är inblandad........

Det var slutet på den här dagen ganska tråkigt inlägg hoppas att det händer nåt kul i morgon:)

Kommentarer
Postat av: modern

Flyta, flöt, flutit inte flytit

2008-09-03 @ 20:49:06
Postat av: Johanna

Mamma!!!!!

2008-09-03 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0