Shopping..

Det blev en hästfri dag idag, en tur med Flisan och hennes kompis till Skövde för lite shopping.
Jag hittade inte direkt nåt men handlade lite småsaker och smink.
Jag hade ju oturen att göra slut på både foundation och mascara på en gång så då blir det ju lite utgifter.

Jag har verkligen fastnat för maxfactors produkter och det är ju lite synd att bryta ett vinnande koncept;)
 flisan däremot kunde nog handlat upp halva Elins esplanad för hon hittade kläder överallt, men hon fick ju faktist både nya jeans och flera toppar i fredags så hon fick nöja sig med en kardigan och en glass:P





Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm... det var riktigt jobbigt. Det är sånt man aldrig tror ska hända och när man är med om det så... jag vet inte va ja ska skriva. Jag är helt tom... Det enda jag ser framför mig hela tiden är när hon satt fast och när jag stod och klappade hej då till en kall häst.. :'(



Humm.. Nu ska jag ut å sova i stallet... Inte ens det känns kul. :/

2009-04-09 @ 00:54:01
URL: http://baccus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0