Välkommen in i min bubbla.....NOT

Alla har vi olika sätt att handskas med problem och besvärligheter som dyker upp längs livets väg, vissa av oss är riktigt bra på att uttrycka sin frustrerade känsla i skrift eller i tal så att ingen kan missa att man för närvarande inte är helt 100.

Jag har ganska många i min omgivning som har den förmånen att det syns och märks ganska väl när de inte är på topp, önskar ibland att jag kunde ha lite av det där, att det ibland kude vara skönt att få vara sådär tokigt arg,besviken,ledsen och frustrerad över att saker inte blivit som man tänkt och kunna uttrycka det utan att känna att man tappar ansiktet.

Jag behöver ingen ömkan, jag vill inte ha en klapp på axeln, jag avskyr när någon tycker synd om mig, det är mitt liv och jag har skapat det!!!


Jag tycker själv att jag är ganska bra på att hanskas med problem, jag granskar problemet, tar till mig det, förfäras över det, packar in det nånstans i nån bubbla där det ligger säkert...allt för att slippa se det nåt mer....så fortsätter jag att gå rakt fram och hoppas att bubblorna håller så länge att de inte längre har någon betydelse.

Ha ha, jag är expert på att lura både mig själv och andra, det funkar skitbra...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0