Hur fan gör man???

Jag fick lite kritik en dag förra veckan som löd såhär...

-Du borde ta för dig lite mer, du som har varit här längst borde ta över och bestämma var skåpet ska stå....
i stället bli en sån där svår jävel som till varje pris ska ha min vilja
Jaha, och hur fan ska man kunna göra det när det helt enkelt är totalt omöljigt, när det man har bestämt inte gäller utan ska ändras på hela tiden.

Jag ser inte mig själv som så himla bestämmande utan jag anpassar mig helt enkelt efter situationen som uppstår, men inte fan premieras man för det utan tvärt om....

Jag borde tydligen bli en såndär svår jävel som till varje pris ska ha min vilja igenom bara för att det ska vara så....

Det ska jag, bli sådär tråkigt sur och köra mitt eget race...

Jag provade lite idag och gillade det faktiskt lite;)

Se upp allihop för nu jävlar....he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0