Kompisar från förr...

Så har man då passerat 200 facebook vänner, rättare sagt 204 st tycker att dom känner mig så väl att de vill kalla mig åtminstone bekant.
Ritigt kul är att det faktiskt ploppar upp en hel del gamla ansikter från skoltiden som man inte sett på år och dar.
Förmodligen hade man inte vetat ett ugg om dessa gamla klasskamrater om man inte hade haft face book.


Det är ju inte bara gamla vänner man har kontakt med via FB utan även de allra bästa och älsta vännerna jag har, en del av det  gamla tjej gänget var ju ute i fredags och det utlovades bilder, hm min mobilkamera är ju inte den bästa i dunkelt resturang ljus så bara Sara och Jessica fastnade...

Puss på er flickor...love you:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0