Konståkning...

Min Yngsta har bestämt sig för att ridning nog inte är så himla kul att man behöver lägga all sin tid på det, hon har i stället börjat med konståkning.

Jaha, hur ska jag hinna med det i mitt redan späckade schema???

Grann tösen som är 11 år tränar flera ggr i veckan och så har vi tävlingarna på det...jag kan ju inte dela på mig:(

Hur som helst så är det ju bara träning en gång i veckan än så länge och när inte jag eller pappan kan hänga med så blir det till att åka med grannarna eller fjäska med mormor, sen får vi väl se hur vi löser problemet längre fram.

I dag hade skara KF tävlingar så vi var nere och kollade på Hanna och alla de andra duktiga små tjejerna som verkligen imponerade, jag som knappt kan hålla balansen med båda fötterna i isen blir riktigt impad av de för mig avancerade piruetterna och flygskären som dessa små lyckas utföra, dessutom i takt med musik....

Nu är jag hemma en sväng för att städa undan lite inför morgonens födelsedagskalas (Felicia fyller 12 år i morgon)
Barnen är kvar i ishallen och jag tänkte snart dra tillbaka för att se prisutdelningen....håller tummarna för Hanna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0