På begäran...

Jag har fått lite indikationer på att det är lite för mycket bilder och lite för lite skrivet på min blogg nu för tiden...
Jag kan villigt erkänna att det faktisk inte är så himla lätt att alltid komma på nåt att skriva om speciell om det ska vara av intresse för nån annan.

När jag ock tjejerna var ute på middag senast så pratade vi just om vad man skulle kunna skriva om, jag kan lova att det finns hur mycket som helst att skriva om, behäver ju bara använda min bekantskapskrets så skulle det bli väldigt underhållande...det kan jag lova.
Det är dock som Tony irwing säger ett stort  -MEN, då skulle bloggen inte längre vara barntillåten hm...

Hur som helst så är det kanske på sin plas att återigen hylla mina älskade vänner som betyder så otroligt mycket...

Här kommer en låt för er;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0