Katten också, blir det flytt nu???

Sambon har misstänkt att han är allergisk mot katten, han blir liksom förkyld så fort han kommer hem....
Jag hävdar bestämt att det är för att det är så dammigt hemma och lägger fram det så att han ska förstå att jag undermedvetet menar att "han" måste hjälpa till att städa lite oftare.....

Barnen hörde diskussionen igår och den yngsta sa såhär....

-men pappa!!! om du är allergisk mot katten så måste du ju flytta och det vill ju inte jag!!

Ingen tanke på att det kanske borde vara mer schysst att katten flyttade:)

Igår bestämde jag mig för att ta tag i problemet och jaga ut dammråttorna för att åtminstånde eliminera en möjlig orsak till de plötsliga förkylningsutbrotten, jag talade också klart och tydligt om för hela familjen inklusive katten att det är strängt förbjudet för katter att vistas i sängen!!!

Idag när jag kom hem från jobbet såg det ut såhär........

 BUSTED!!!! katten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som trodde man hade katt för att bli av med råttorna!

2009-01-15 @ 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0