Kiropraktor besök...

Jag har ju gått omkring och haft ganska ont i ryggen ett tag, ungefär sen i julas, det har inte direkt blivit bättre men det har liksom flyttat sig ner i benen i stället, mest på vänster sida.
Så fort jag sitter ner så somnar vänsterfoten och det känns ju inte så bra.

Därför beställde jag en tid hos kiropraktor Jonas och var där i går.
Han konstaterade att jag var överrörlig i alla leder och därför reagerar kroppen med stelhet och där med ont i ryggen och nacken....på ena sidan av underkroppen är jag jättemjuk och på den andra gör stel, så nu måste jag stretcha högersidan varje dag och gå på behandling några gånger så att det förhoppningsvis blir bättre:P

Blä va tråkigt för det kostar 400 spänn varenda gång....:( kan man ha roligare för ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0