Vilken helg det blev...

Lördagens terrängtävling på skogsborg blev faktiskt riktigt lyckad, nja inga placeringar men ändå en helt ok första lokalastart för Millan och en hyfsat fin första runda för Flisan.


På lördagskvällen blev det lite hastigt och lustigt en partyrunda på stan, det var INTE planerat och jag som tänkte ta det lugnt drogs snabbt in i champagne träsket:P och var inte hemma förrän fram på småtimmarna, grymt bakis i söndags morse...men det var riktigt kul faktiskt....

Nja hela förmiddagen tillbringade jag i slappande ställning innan jag piggnade till och drog på mig ridbyxorna och jag och barnen åkte ut till stallet och red en sväng, ganska skönt och avslappnande efter en bakis dag faktiskt.

En fika innan hemfärd medan barnen gick bort med hästarna till hagen, det gick dessvärre inte riktigt som planerat:(

Queenie fick för sig att hon skulle käka gräset utanför hagen och Emilia tyckte tag i henne för att få in henne, otur var att Felicia råkade böja sig över Queenies huvud precis i rätt stund för att bli nockad underifrån, tänderna gick igenom läppen och kvällen slutade på akuten i Lidköping där dom efter låååång väntan på röntken konstaterade att det iallafall inte blev nån käk fraktur, tandläkar besök får vänta några dagar eftersom hon just nu är riktigt uppsvullen.


Gårdagen och en bit av denna dagen tillbringade vi i bilen på väg till och från stockholm, men det är en väääälidigt lång historia så den får vänta till jag orkar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0