äntligen fredag...

ÅH, va sönt att den här ap jobbiga veckan är över...
Min kollega fyller  år idag så hon har varit ledig hela veckan, jag fick ju snällt ta hennes lektioner...n mn va gör man inte:)

Det är ju inte så att jag har jobbat över så mycket, men det är ju ganska jobbigt att ha lektioner hela dan liksom sen har man ju massa annat att göra när man kommer hem så det blir ju inte direkt att slappa i soffan, men nu är veckan avklarad.

I morgon bär det av till Trollhättan på tävling, ska bli spännande att se hur hästarna sköter sig....målet är ju att åtminstone komma runt nån av rundorna. Söndag kan jag lova att det blir slappa i soffan som gäller;)

Kommentarer
Postat av: Elenor

Hoppas att det går bra för Flisan, här har vi influensa, det är toppen när man är dålig varje helg, men halvbra under veckorna så man måste jobba. Kan ni komma och hälsa på snart, vi kan väl gå med tjejerna på bio, sedan kan vi väl käka och gå på stan lite. Hälsa prinsessorna Kram Elenor

2009-03-07 @ 12:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0