Är Jag en storvuxen kvinna??


Apropå aftonbladets inlägg ....

Ok, visserligen har jag kanske dragit på mig några trivselkilon för mycket senaste tiden, men jag hade inte titulerat mig storvuxen!!! Jag är 167 cm och väger runt 68 kilo, storvuxen???

Tack lindex för att ni gav mig en ny titel...

Tack för att ni gjort halva svenska befolkningen överviktiga!!!

I USA fanns det några som stämde MC donalds för att deras mat hade gjort dem överviktiga, i sverige behöver man inte ens käka för mycket för att bli det tydligen!!!





NORMALA!!!!                                  STORVUXEN!!!


Kommentarer
Postat av: Mårten

Hej, jag hamnade här via nån google-bild-sökning, men vill svara på din fråga...



Förutom tjejen längst till vänster så ser de i vänstra bilden vidriga ut, jag hade utan någon som helst tvekan valt en tjej i din (normala) storlek.



Det konstiga är att de flesta killar tycker precis som mig, men ändå finns det där bisarra kvinnoidealet.



Fattade jag rätt om din storlek räknas som storvuxen på lindex?

2009-11-19 @ 00:00:36
Postat av: Johanna

Tack för den:P

Förvisso är det väl egentligen aldeles för fixerat även när det gäller män...

2009-11-20 @ 09:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0