Vi fick svininfluensan...

Det var nu ett tag sen det var någon uppdatering från min sida.

Det har dels berott på att datorn har strulat igen, och dels på att Den älsta tösen i familjen hann få influensan innan vaccinationen.

 

Jag har ju sett hur dåligt hon mådde så jag sprang in på vårdcentralen lite snabbt i Tisdags och fick en spruta innan vaccinet tog slut igen.

Tänkte att jag skulle slippa bli liggande för om jag får över 37 i feber känner jag mig döds sjuk... 

Emilia fick sin spruta i skolan i måndags så hon slipper väl förmodligen också undan….




Kommentarer
Postat av: Emma

Hörde något om att det tar en månad innan vaccinet verkligen börjar ge ett fullgott skydd. :/

2009-11-19 @ 20:33:41
Postat av: Johanna

Det går en himla massa rykten runt omkring, enligt sköterskan som jag fick sprutan av så tar det bara några dagar så har man ett bra skydd, men man får väl se:P

2009-11-20 @ 09:41:45
Postat av: Johanna

Det går en himla massa rykten runt omkring, enligt sköterskan som jag fick sprutan av så tar det bara några dagar så har man ett bra skydd, men man får väl se:P

2009-11-20 @ 09:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0