Dagens outfit NOT!!!

                                                                            


När jag var och fikade med en vän för ett par veckor sen fick jag frågan om vad jag skulle skriva om när semestern var slut och jobbet upptar den större delen av det vakna dygnet, kan det hända tillräckligt intressanta saker i mitt liv för att det ska vara värt att skriva om och än mindre för någon att läsa om???

Nja vi får väl se vad det blir, det verkar som om det finns åtminstone några stycken som är inne och läser varje dag och det är väl bara ni som kan avgöra om mitt liv är värt att sätta på pränt, jag ska göra ett allvarligt försök iaf:)

En sak är säker jag lovar på heder och samvete att jag aldrig kommer att börja med Dagens outfit, får jag sån idetorka så lägger jag heller ner....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut, fortsätt blogga! Alltid kul att läsa. =) åh... jag är så nervös inför skolan så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tack! Det känns bra att höra att jag inte är allt för jobbig som person. Hoppas de andra håller med...

2008-08-17 @ 23:52:11
URL: http://emmacaptain.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill ju veta allt om ditt liv såklart... Även vad du väljer att ha på smörgåsen på morgonen... eller kanske snarare varför du väljer som du gör... hihi

2008-08-18 @ 12:27:29
URL: http://rik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0