Buuu!

Emma på jobbet nämnde igår att hon och ett gäng skulle åka till Liköping på hjulafton ( man kollar på typ motorcycklar och bilar och sånt), hon frågade om jag ville hänga på.
Nja! hade ju en del annat inplanerat så jag fick tacka nej, såhär i efterhad verkar det som ett bra beslut för det är ju inte direkt varmt ute och dessutom ganska blött åtminstone tidvis.


Istället slängde jag på mig  en ansiktsmask och satt med fötterna i fotbad, man måste ju lyxa lite med sig själv nu när man har börjat jobba igen.
  Så här snygg blir man i ansiktsmask Buuuu!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Hjälp vad du skräms! ;)

2008-08-15 @ 15:02:06
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0