Bekräftelsebehov...

Jag är en person med allt för stort bekräftelsebehov för mitt eget bästa, om jag inte får den dos av bekräftelse som jag vill ha varje dag så känns det inget bra alls.
Det är som om jag tror att jag automatiskt har gjort nåt fel om ingen säger att jag gjort nått rätt.

Tänkte att jag skulle försöka att jobba bort det och inse att det inte alltid behöver vara nåt som är fel för att man inte blir bekräftad stup i kvarten, jag måste sluta att måla fan på väggen och lita på att det jag gör och uträttar är tillräckligt.


Jepp! så får det bli.....






Kommentarer
Postat av: modern

Man måste inte göra allt perfekt - bsra försöka göra så gott man kan - har jag inte lyckats inpränta det! Det är nog bara du själv som ställer

så stora krav på dig - ingen annan!!

2008-12-02 @ 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0