Är vi helt enkelt för lika?

Min stora dotter är väldigt tankspridd och glömmer av var hon lägger sina saker, hon glömmer bort sånt som hon ska göra och det kan reta mig till vansinne GRRRRRRR

Men varje gång som man står där och har brottom på grund av henne så slår det mig att det är ju precis som jag.

Jag glömmer av var jag lägger mina saker, jag glömmer bort sånt som jag ska göra hmm.

Väldigt många runt omkring mig påpekar hur slarvig och tankspridd jag är, precis som om jag gjorde det med flit!!!
Herregud!!! jag är ju sån här, född sån!!! och jag har fört över det på åtminstone ett av mina barn.

Att jag retar mig på dotterns tankspriddhet är förmodligen för att jag ser för mycket av mig själv i henne.
image62

Jag och min lika tankspridda dotter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0