KOLMÅRDEN

Tur med vädret hade vi också:) efter att det har regnat typ varenda dag i 4 veckor blev det riktigt fint sommarväder, vilket ju var tur eftersom de hade en fin bad anläggning på hotellet.

Barnen hade verkligen roligt, det mest uppskattade var turen i safariparken och delfin showen.

Min favorit däremot är ju absolut tigrarna, att se hur lika kroppspråk de och vår huskatt har är helt facsinerade, det visar sig att jag har en tiger i miniatyr vid mina fötter



Dehär killarna var rätt slöa i värmen, de borde ju vara vana Öknens skepp:)




Nja, jag får väl säga att detta är kanske det som skiljer sig mellan tigern och katten, det blir inga bad för simba...



Kommentarer
Postat av: Maria Svensson

Vilka fina bilder!

2009-08-12 @ 15:42:10
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0