Står och stampar på samma ställe...

jag vet inte riktigt vad det är, men det känns som om ju mer man gör desto mindre får man gjort, ja iaf så känns det:(

För bara ett år sen så kändes det som om jag liksom klarade av att kordinera barnen och deras intresse, men nu blir det varken hackat eller malet:(

Flisan har ju inte direkt utvecklats ridmässigt det senaste utan stannat lite där hon är...jag har liksom varken tid eller kunskap att hjälpa henne vidare, det finns alltid nåt som behövs göras så det blir att hon får rida på bäst hon vill själv.
Sen måste man ju hem och ta hand om tvätt, disk och laga mat och förhoppningsvis komma isäng så man orkar upp o jobba.



Jag saknar torsdagsträningarna, jag saknar gemenskapen och skratten och samtalen, jag saknar det där som var så roligt med att vara i stallet och hålla på med hästarna, jag har tappat inspirationen på nåt vis....jag vill verkligen ha tillbaka den igen......men det kanske kommer.

Jag vill verkligen, verkligen tillbaka på banan igen.......


Kommentarer
Postat av: modern

Så'nt är livet. Mer som berg- och dalbana ungefär!

2009-08-26 @ 18:41:34
Postat av: Mr J

Jag kan hålla privatlektioner för hela familjen.

Jag kan allt om stigbyglar och nosgrimmor :)

2009-08-30 @ 23:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0