det man inte vet har man inte ont av..eller?

Ibland kanske det kan vara bra att inte veta vad som sägs eller planeras bakom ryggen, om man liksom inte vet om det och allt ändå är som vanligt har man ju ingen anledning att störas av det.

Om det istället är så att man får iformation som man egentligen inte skulle ha är det inte lika lyckat, då vill man ha alla kort på bordet och det kan vara riktigt svårt att få och det slutar allt som oftast med oegentligheter.

Då kan man välja att sluta upp att försöka mjölka information och acceptera läget, men förr eller senare kommer det ändå fragment som påminner om det där hemliga och man börjar tänka igen
alla tentakler ute och peljar.

Jag är inte dum i huvet, även om jag för det mesta har lust att stoppa huvet i sanden och glömma bort så är jag ändå inte så dum att jag inte fattar....så det så


Kommentarer
Postat av: ulrika

Kul att se att du skriver igen. Jag håller inte med dig, det måste vara bättre att alla korten är på bordet så man slipper att gå på tårna och inte kunna slappna av. Sanningen kommer alltid fram, förr eller senare.

Ska ni komma ner till Falsterbo i år eller?

2010-05-15 @ 17:36:30
Postat av: Johanna

hej:)

Ja det är nog sant som du säger:)

Roligt att du frågar om falsterbo för faktum är att min väninna har fått gratis biljetter för två all inklusive och har bjudit med mig:)

Hade faktiskt tänk att fråga om vi kunde få bo över hos er.

jag hör av mig på telefon en dag så kan vi prata om saken:)

Kram kram

2010-05-15 @ 20:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0