Torsdag 7 Augusti

Om en vecka har jag jobbat två dagar.......vill vara ledig mer, men jag ska inte klaga har ju haft två månader ledigt.

Jag träffade en jobbarkompis idag och fick frågan vad jag har gjort hela sommaren, jag svarade typ ingenting....
Men jag har ju inte precis varit sysslolös heller så nånting har man ju uppenbarligen fördrivit tiden med det gäller bara att komma på vad.........jag har ju varit på bröllop och en hel del andra fester, solat och badat har jag gjort väldigt mycket denna sommaren, och några dagar på kusten har jag spenderat, en tur till Liseberg och diverse andra nöjesparker har också avklarats, kort sagt så har det varit en helt ok semester (förutom att katten dog:(



.......slut på ledighet nu börjar allvaret

Kommentarer
Postat av: F

Söta sommarbarn.....

2008-08-08 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0