bröllops bilder...


Nu var det gjort, årets bröllop är avklarat och Jessica Bohlin har blivit fru Eneström.
Redan innan var jag på det klara med att det skulle bli fest utan dess like, men att det skulle bli så festligt att jag överhuvudtaget inte kommit ur sängen förrän aldeles nyss på grund av väldigt "ont i håret" hade jag nog inte räknat med.

Jag var hemma runt 4 i morse men vad jag har hört så höll festligheterna på håkantorp på åtminstone fram till 6.
Brudgummens far sa i sitt tal någonting om att detta skulle bli en fest som inte glöms bort och som det ska pratas om länge på slätten och jag är övertygad om att det kommer att bli så.


 Karin Lejonhud och Vicky Sandberg

 Mingel.....

 Brudens bror Elof...

 Familjerna Bohlin- Eneström


Mohamed Chouman och Annika Stenander

Mingel utanför kyrkan

Johan Tell

Fille, Jocke och Kristian

Anna, jag, Eva, Elin, Louice och Trucken

karin och Lars 

 Jag och Brudens kusin Fredrik

 Emma och Jessica



Brudparet Jessica o Oscar Eneström och lilla dottern Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0